شرکت تولیدی روغن نباتی اردبیل

مدیر عامل: حسین افسانه

فعالیت: تولید  انواع روغن مایع خوراکی و سرخ کردنی

سایت شرکت: http://www.salamatoil545.com

دفتر تهران: تهران،خیابان ولی عصر،تقاطع فاطمی،خیابان عبده،پلاک55،واحد

شماره تماس دفتر مرکزی: 88921950- ۰۲۱

محل کارخانه: اردبیل، کیلومتر 10 جاده اردبیل-آستارا، روبروی فرودگاه اردبیل

شماره تماس کارخانه : 33870382-۰۴۵

تعداد کارگر مشغول به فعالیت (آرتا پلاست و آرتا پان):   نفر

این شرکت در سال 1374 با 280 میلیون ریال سرمایه و 27 نفر اعضای اولیه  تأسیس و مجوز احداث کارخانه روغن نباتی اردبیل را دریافت کرد.
کارخانه روغن نباتی اردبیل که از جمله بزرگترین طرحهای صنایع غذایی و تبدیلی استان اردبیل است و در شهر ییلاقی اردبیل در دامنه بسیار سرسبز سبلان در موقعیت خوب و نزدیک به جنگل زیبای فندقلو در زمینی به مساحت 5/7 هکتار و با زیر بنای به مساحت 6هزار متر مربع در 10 کیلومتری جاده اردبیل – آستارا، روبروی فرودگاه اردبیل احداث و با مدرنترین ماشین آلات و دستگاههای اروپایی (آلمان،اوکراین و ایتالیا) تجهیز و در تاریخ 17/11/1387 فاز یک کارخانه با حضور مسئولین کشوری و استانی و بدست وزیر محترم تعاون وقت افتتاح و شروع به تولید نموده است.

پروانه بهره برداری اخذ شده برای فاز اول 42000تن در سال و یا به عبارتی 140تن ظرفیت پالایش روغن در روز می باشد و قادر است روغن خام حاصل از انواع دانه های روغنی سویا-آفتابگردان-کلزا-پالم و ذرت را فرآوری، تصفیه و بصورت روغن مخصوص پخت و پز و سالاد و سرخ کردنی با علامت تجاری سلامت روانه بازار نماید. این کارخانه توانایی بسته بندی و ارائه محصول در انواع ظروف پت،گالن و حلب در اندازه های مختلف را دارد. استان اردبیل با اقلیم متفاوت و با وجود دشت پربرکت مغان و دشت زرناس منطقه از استعدادهای بالای کشاورزی میباشد رشد و توسعه کشت دانه های روغنی یقیناً بخشی از نیاز مواد اولیه را تأمین می نماید
در حال حاضر برای تعداد 87 نفر بصورت مستقیم اشتغال زائی نموده است که این تعداد قابل افزایش می باشد. از افتخارات این کارخانه، تعاونی برتر استان در سال های90و91، واحد نمونه کیفی اداره کل استاندارد استان در سال های90و92و93، کارآفرین برتر استان در سال92 می باشد.

اما متاسفانه به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا در اسفند ماه 1395  حسین افسانه مدیر عامل مدیرعامل کارخانه روغن نباتی اردبیل از تعطیلی 5 ماهه و بیکاری 80 کارگر این کارخانه به دلیل حمایت نشدن اظهار تاسف کرد. به گفته حسین افسانه به دلیل عدم همکاری بانکهای عامل در ارائه تسهیلات به کارخانه روغن نباتی اردبیل این کارخانه پنج ماه است که تعطیل شده است.

4 نظر

  1. سلام.جویای کار هستم.با۷سال سابقه تکنسین برق صنعتی در مراکزوکارخانجات تهران.باتشکر

  2. سلام خسته نباشید من وهمسرم خیلی وقته دنباله کار میگردیم خودم لیسان دارم اما همسرم دیپلم هست خواهش میکنم اگه امکانش هست لطفا حداقل برای همسرم توی کارخونتون یه کار بدین خیلی ممنون هدا ازتون راضی باشه 🙌🙌🙌🙌

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *