شرکت آذرساروج سبلان

مدیر عامل: رضا محرابی

فعالیت: تولید بلوک سبک AAC

سایت شرکت: www.azarsarooj.com

شماره تماس : 33873800-045

آدرس کارخانه: اردبيل، شهرك صنعتي شماره 2، خيابان صنعتگران 2، شماره 1244

تعداد کارگر مشغول به فعالیت :  130-100 نفر

سنگ بنای این گروه صنعتی  در سال ۱۳۸۶  پایه گذاری شد. آغاز عملیات احداث کارخانه آذر ساروج سبلان از مرداد سال 91 و افتتاح آن در مرداد سال 93 توسط وزیر صنعت و معدن صورت گرفت. برای راه اندازی این شرکت در قالب طرح مشارکتی با بانک صنعت و معدن؛ به صورت ارزی و ریالی در مجموع حدود 25 میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

بلوک بتن سبک اتوکلاو شده حاصل تحقیق و مطالعات پژوهشگران سوئدی بوده که در اواخر سال 1924 به دنیا معرفی گردید. دربیانی ساده از ترکیب سیلیس ، آهک ، سیمان و افزودنی های دیگر تحت فشار و درجه حرارتی معین و طی فرایند شیمیایی کنترل شده این محصول تولید می گردد ؛ بدلیل خواص بسیار مطلوب این محصول از جمله مقاومت فشاری مناسب، عایق در برابر صوت و حرارت ، مقاومت دربرابر آتش ، سبکی وزن و سرعت در نصب و بسیاری از خواص مطلوب دیگر، به سرعت در بقیه کشورهای اروپایی و آمریکایی و همچنین در آسیا توسعه پیدا کرده و هم اکنون بسیاری از شرکت ها در حال تولید این محصول در سراسر جهان می باشند.

شرکت آذرساروج سبلان، گهگاهی به منظور تامین سرمایه انسانی خود از میان واجدین شرایط از طریق مصاحبه فنی و تخصصی و گزینش به صورت قرارداد موقت طبق ضوابط قانون کار و تامین اجتماعی اقدام به جذب نیرو می نماید. برای اطلاعات بیشتر کلیک نمایید.

 

2 نظر

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *