شرکت تولیدی صنعتی آذرجارو

مدیر عامل: حجت اله احسنی

فعالیت: تولید کننده و عرضه کننده تجهیزات نظافت صنعتی آنا

سرمایه گذاری اولیه: 40 میلیارد ریال

سایت شرکت: http://www.anaclean.com

دفتر مرکزی: تهران – خيابان جمهوري –  بین ولیعصر و پل حافظ – ساختمان آلومينيوم- طبقه 9 – راهروی شمالی- واحد 914 شرکت تولیدی وصنعتی آذر جارو (آنا)

شماره تماس دفتر مرکزی: 66712979- ۰۲۱

محل کارخانه: اردبيل – شهرك صنعتي شماره 2 – خيابان صنعت 4 – نبش خيابان سرو 5 – قطعه 305

شماره تماس کارخانه : 33873375-۰۴۵

تعداد کارکن مشغول به فعالیت :  حدود 16 نفر

کارخانه صنایع نظافتی آنا در سال 1370 در تهران تاسیس گردیده و فعالیت خود را با تولید جاروبرقی خانگی ایستاده سطلی آغاز کرد، این دستگاه بعلت کارائی خوب وکیفیت و استحکام بالا مورد استقبال مساجد و مدارس قرارگرفت و با همکاری سازمان امور مساجد در بسیاری از مساجد کشور توزیع شد. باتوجه به نیاز اماکن عمومی و کارخانجات به دستگاههای نظافت صنعتی وحرفه ای که از ویژگیهای خاصی برخوردار هستند وجهت استفاده در محیط های تجاری و صنعتی مناسب می باشند و با توجه به استعداد فنی کارکنان مجموعه و امکانات موجود در سال 1374 شروع به طراحی و تولید جاروبرقی های صنعتی و پولیشر گردید.

صنایع نظافتی آنا از همان ابتدای شروع به فعالیت خود توجه زیادی به کیفیت و بهبود مستمر آن داشته و موفقیت خود را در توجه به نیازها و در نظر گرفتن منافع دراز مدت مشتری میداند.در همین راستا این شرکت در سال 1382 با استقرار نظام مدیریت کیفیت موفق به اخذ گواهینامه مدیریت کیفیت ISO 9001 از سازمان benchmark استرالیاگردید.

در سال 1386 بمنظور گسترش کار وبهره بردن از امکانات بیشتربه استان اردبیل انتقال یافته و با عنوان شرکت تولیدی و صنعتی آذر جارو به شماره ثبت 6416 و پروانه بهره برداری شماره 125/11651 آذرجارو در شهرک صنعتی شماره2 اردبیل با واحد های تولید مجزا راه اندازی شد، همچنین به منظور امکان نظارت مستقیم به فرایند عملیات تولید و در نتیجه بالا بردن کیفیت کالا در زمینه های: برشکاری و خم کاری ورق ، ورق کاری، حلبی سازی، سبد سازی، پرسکاری، خمکاری لوله فلزی، رنگ کوره ای، برس سازی، ماشینکاری و انواع جوشکاری به خود کفایی رسیده است.

همچنین در سال 86 با استقرار آزمایشگاه مجهز برق برای اولین بار در ایران موفق به دریافت نشان استاندارد ملی جهت جاروبرقی های صنعتی گردید .

محصولات این شرکت در حال حاضر شامل انواع جاروبرقی های صنعتی,پولیشروکفشوی,اسکرابر,دستگاه واکس کفش,مبل شوی می باشد که با مارک تجاری آنا به شماره ثبت 8212896 عرضه می شوند .

یک دیدگاه

  1. سلام .جویای کار هستم با ۷سال سابقه تکنسین برق صنعتی در مراکز وکارخانجات تهران.باتشکر

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *