گروه کارخانجات سیوان

 

مدیر عامل: حسام صنعتی

فعالیت: تولید نخ -پارچه تاری پودی-پارچه تریکو-رنگرزی و تکمیل-پوشاک

سایت شرکت: http://www.sivantextilegroup.com

دفتر مرکزی: میدان هفت تیر، پل کریمخان، خیابان ایرانشهر، خیابان سپند، پلاک 7

شماره تماس دفتر مرکزی: 88545961- ۰۲۱

محل کارخانه: اردبیل، شهرک صنعتی 2

شماره تماس کارخانه : 33873411-۰۴۵

تعداد کارکن مشغول به فعالیت :  بیش از 800  نفر

گروه کارخانجات نساجی سیوان با در اختیار داشتن مجموعه ای در شمال غرب ایران و در شهر اردبیل به مساحت 200 هزار متر مربع یکی از مدرنترین و معتبر ترین کارخانجات در حوزه نساجی خاورمیانه می باشد. تمامی فرآیندهای نساجی از تبدیل الیاف به پوشاک بصورت یکپارچه در این مجموعه انجام می پذیرند. فرآیندهایی از قبیل حلاجی، ریسندگی، بافندگی، چاپ، رنگرزی، تکمیل، برش، دوخت و بسته بندی.

این کارخانه (کارخانه سبلان پارچه سابق) در سال 86 افتتاح، اما تنها چند ماه بعد به دلایل مالی و مدیریتی تعطیل شد. پس از چند بار تعطیلی و راه اندازی مجدد، عاقبت در تابستان سال 90 این مجموعه صنعتی به بانک تجارت واگذار و با تغییر نام به «شرکت آرتا تجارت زرین» دوباره راه اندازی شد. اکنون مالک جدید نام این مجموعه را به کارخانه نساجی «سیوان» تغییر داده است. کارخانه نساجی سیوان که هنوز در افکار عمومی به نام اسبق «سبلان پارچه» شناخته می‌شود، از 7 کارخانه هماهنگ و هم عرض تشکیل شده است که 5 کارخانه تخصصی آن برای تولید نخ، پارچه، رنگرزی، ریسندگی، بافندگی، تخت بافی و چاپ پارچه احداث شده اند و 2 کارخانه دیگر ویژه تولید پوشاک و البسه شامل کش‌بافی و دوزندگی هستند.این کارخانه با 120 هزار مترمربع زیربنا و ظرفیت تولید سالانه 35 میلیون قطعه پوشاک، در شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل واقع شده است و در صورت کار کردن با ظرفیت‌های کامل خود، توان اشتغالزایی مستقیم را برای بیش از 4500 نفر دارد.

6 نظر

  1. با سلام و عرض خسته نباشید

    این جانب علی قربانی در راستای فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای همایت از کالا و تولید ملی در عرصه تولید پوشاک مردانه مشغول به خدمت هستم
    و بسیار مایلم که از محصولات و تولیدات شما استفاده کنیم.لطفا در مورد مراحل و چگونگی خرید پارچه ی جین از کارخانه ی سیوان اردبیل را به ما اراعه دهید .
    با سپاس
    گروه تولیدی قربانی
    به امید همکاری بیشتر و موفقیت روز افزون

  2. با سلام جویای کار شدیدا دارای مدرک حسابداری و مهندسی مدیریت پروژه و گواهی هفتگانه کامپیوتر با سابقه کار

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *