گروه صنعتی آرتا

کارآفرین: کمال فتحی بیطرف

مدیر عامل: عدالت صباواتی

فعالیت: مصنوعات چوبی، چاپ و بسته بندی، مصنوعات پتروشیمی

(-آرتا پلاست: تولید انواع فیلم های پلی اتلین، پلی آمید و بریر و فیلم های تخصصی بسته بندی هر صنایع غذایی،پتروشیمی، دارویی و صنعت خودرو،چاپ فلکسو سیلندرمرکزی ده رنگ و چاپ کیسه های لمینیت، تولید و دوخت ساک های دستی، بندی، تقویتی و پاکت های ساده وزیپ دارو پاکت های خاص
-آرتاپان: تولید MDF خام HDFخام MDF ملامینه،HDF ملامینه، نئوپان ملامینه)

سایت شرکت: http://www.artagroup.com

دفتر مرکزی: تهران ، خ ولیعصر ، بلوار میرداماد، پلاک 472 ، ساختمان آرتا

شماره تماس دفتر مرکزی: 8588- 021

محل کارخانه: اردبیل، نمین، سه راهی فتدقلو

شماره تماس کارخانه : 8-32326102-045

تعداد کارگر مشغول به فعالیت (آرتا پلاست و آرتا پان):  700-500  نفر

تاریخچه

گروه صنعتي آرتا با الهام از انديشه هاي بلند و خلاق بنيانگذاران آن در سال ۱۳۵۹ با احداث كارخانه آرتا موكت پا به عرصه توليد گذاشت و فعاليت‌هاي خود را در بخشي از صنايع نساجي گسترش داد تا اينكه با تأسيس شركت هاي آرتاالياف در سال ۱۳۷۰ و آرتا تاك در سال ۱۳۷۳ و آرتاتافت در سال ۱۳۷۵ توانست محصولاتي از قبيل انواع نخ‌هاي PP (پلي پروپيلن) و BCF و الياف پلي استر و پلي آميد و موکت های تافتینگ و چاپی را تولید و به موفقيت هاي بزرگي نائل شود. در جهت رشد و توسعه فعاليت ها با احداث شهرك صنعتي اختصاصي در مقياس چهل هكتار در استان اردبيل كارخانجات مختلفي را براي توليد محصولات سلولزي و فيلم و چاپ ايجاد نمود، بطوري كه در سال ۱۳۸۳ شركت آرتاپلاست براي توليد انواع فيلم چند لايه و چاپ رول تأسيس شد. ماشين آلات توليدي اين شركت كه از آخرين تكنولوژي روز دنيا برخوردار بوده و با داشتن آزمايشگاه بسيار مجهز محصولات با كيفيتي را توليد مي كند . اين محصولات بيشتر در صنايع بسته بندي مواد غذايي و پتروشيمي مورد استفاده قرار مي گيرد.

از ساير بخش هاي توليد شركت مي توان به كارخانه توليد رزين و كارخانه آغشته سازي كاغذ با نام آرتا دكور كه در لميناسيون ورق هاي MDF و HDF مصرف مي‌شود اشاره كرد، همچنين کارخانه توليد پاركت كه با نام آرتا كليك به بازار عرضه مي شود از ديگر فعاليت های مهم گروه صنعتي آرتا  به حساب می آید. توليد محصول پاركت كه براي اولين بار در ايران توسط اين گروه انجام مي گيرد بسيار با كيفيت بوده و از استانداردهاي ملي و بين المللي تبعيت مي كند.
در سال ۱۳۸۸ شركت آرتاپان تأسيس گرديد اين شركت با ظرفيت توليد روزانه ۷۰۰ مترمكعب براي توليد ورق هاي خام MDF ، HDF و ملامینه MDF،HDF و نئوپان بنا نهاده شد.
از ساير شركت هاي زير مجموعه گروه صنعتي آرتا مي توان به شركت آرتا انرژي كه در زمينه توليد برق با  استفاده از انرژي باد (تجديد پذير) و نيروگاه گازي فعاليت خواهد كرد و نيز به شركت آرتاتاك موتور بعنوان نماينده انحصاري خودروهاي مازراتي ايتاليا در ايران اشاره نمود.
لازم به ذكر است كه با توجه به گستردگي فعاليت شركت هاي زير مجموعه گروه صنعتی آرتا و كيفيت بسيار بالا محصولات توليدي چه در سال‌هاي گذشته و حال حاضر ، به مناسبت هاي مختلف موفق به دريافت لوح هاي تقدير و تنديس و جوايز متعدد از دست مقامات طراز اول كشور و يا از ديگر مقامات استاني شده كه جزء افتخارات گروه صنعتي آرتا مي باشد.

استخدام در گروه صنعتی آرتا

گــروه صنعتی آرتا همواره در راستای پیشرفت در حوزه فعالیتهای خود کوشیده تا با نیروی توانمند و بهره گیری از متخصصین مرتبط گامی موثر در زمینه های استخدام و همکاری ، سرمایه گذاری مشترک ، تامین مواد اولیه بعمل آورد.

شما میتوانید با توجه به نوع همکاری در حوزه های استخدام و همکاری ، سرمایه گذاری مشترک ، تامین مواد اولیه فرم مربوطه را از از این بخش(کلیک کنید)  انتخاب و درخواست خود را اعلام فرمایید،

13 نظر

  1. مدیرعامل محترم گروه صنعتی آرتا
    جناب آقای صباواتی
    احتراما به استحضار می رساند
    در راستای گسترش نرخ دسترسی به چوب خام ، شرکت تعاونی بدیع دام پیشرو به شماره ثبت 10659 و شناسه ملی 14004461790 با ارائه طرح ترکیبی زراعت چوب به مساحت 2000 هکتار در استان بوشهر (با پیش بینی افزایش تا 10000 هکتار) و ظرفیت اسمی تولید میانگین سالانه 26500 تن چوب در 7 فاز با دوره تنفس 6 ساله شرایط افزایش بازده اقتصادی جنگل دست کاشت را بر پایه گیاه اکالیپتوس کامالدولنسیس با بهره گیری همزمان از گیاهان دارویی در اشکوب دوم ،زنبورداری و آبیاری از طریق بازیابی فاضلاب فراهم نموده است . براین اساس بدون نیاز به بهره مندی از ذخایر آبی، شرایط برای افزایش توان تامین داخلی چوب خام فراهم گردیده است. با توجه به این امر که کلیه مجوزهای زیست محیطی و اجرایی برای این طرح تامین گردیده از حضرتعالی تقاضا داریم در صورت موافقت و صلاحدید شرایط نشستی کارشناسی را برای ارائه طرح به منظور بررسی امکان سرمایه گذاری و عملیاتی سازی فراهم نمائید .

    رئیس هیات مدیره
    آرش کیا
    شماره پیگیری : 09118904680
    تلفکس: 01152329182

  2. سلام قاسم * ھستم 23سالمہ تازہ سربازی تمام کردم من الان کارجانہ پترشیمی کار میکنم ولی سابت نیستم جواھش میکنم استجدام کنید 091*** باتشکر

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *